Under några veckor kommer vi att berätta mer detaljerat vad affärsplanen säger och vilka mål som är kopplat till den.
Huvudrubrikerna i affärsplanen är:
- Samordning och destinationsutveckling
- Spår och leder
- Hållbarhet – ekonomiskt, ekologiskt och socialt
- Infrastruktur och kommunikation
- Marknadsföring, denna veckas fördjupning
- Evenemang
Marknadsföring– Visit Hemavan Tärnaby ska:
Visa på hela destinationen, hela året – alla reseanledningar.
Mål 2019
Trycksaker
Producera följande trycksaker:
- Snöguiden
- Sommarguiden
- Vandringsguiden
- Fiskeguiden
Hemsidan & sociala medier
- Producera 10 digitala artiklar inkl film och foto som publiceras i sociala medier och på www.magasinhemavantarnaby.se
- Vara aktiv på sociala medier hela året
- Uppdatera hemsidan
Marknadsföring av egna evenemang
De evenemang som vi arrangerar själva dvs Hemavan hillclimb och Gränshandelsmarknaden har vi marknadsbudgetar för och vi marknadsför dessa. Främst digitalt.